꿈..

Dream..

 

꿈속에선 뭐든 할수있어요

나만의 상상의 나래들..

꿈속에서 미지의세계로 떠나가봐요!

 

 

 

 

 

 

 

 

I closed my eyes drew back the curtain

to see for certain what I thought I knew

Far far away someone was weeping,

but the world was sleeping, any dream will do

 

난 커튼을 다시열고 눈을 감았어요

알앗다고 생각한것을 확인하기 위해서죠

아주 멀리서 누군가 울고 있었어요

하지만 세상은 잠들어 있고 어떠한 꿈도 가능할 거예요

 

I wore my coat with golden lining,

bright colours shinning wonderful and new

And in the east the dawn was breaking,

and the world was waking, any dream will do

 

난 황금색 안감이 있는 코트를 입었어요

밝은 색깔이 멋지고 신선하게 빛났죠

그리고 동쪽엔 여명이 밝아오고 있었어요

세상은 깨어나고 있었고 어떠한 꿈도 가능할 거예요

 

 

 

 

 

A crash of drums a flash of light,

my golden coat flew out of sight

The colours faded into darkness, I was left alone

 

요란한 드럼소리, 번쩍이는 불빛

나의 황금색 코트는 날아가 보이지 않았어요

색깔은 어둠속으로 사라졌고 난 혼자 남았어요

 

May I return, to the beginning, the light is dimming

and the dream is too, the world and I,

we are still waiting, still hesitating any dream will do

 

처음으로 돌아갈까요

빛은 희미해지고, 꿈 또한 희미해져요

세상과 나 우린 아직 기다리고 있어요

아직 망설이고 있어요 어떤 꿈도 가능할 거예요

 

 

 

 

A crash of drums a flash of light,

my golden coat flew out of sight

The colours faded into darkness,

 

요란한 드럼소리,번쩍이는 불빛

나의 황금색 코트는 날아가 보이지 않았어요

색깔은 어둠속으로 사라졌고 난 혼자 남았어요

 

May I return, to the beginning, the light is dimming

and the dream is too, the world and I,

we are still waiting, still hesitating any dream will do

 

처음으로 돌아갈까요

빛은 희미해지고 꿈 또한 희미해져요

세상과 나 우린 아직 기다리고 있어요

아직 망설이고 있어요어떤 꿈도 가능할 거예요

 

any dream will do (x4)

어떠한 꿈도 가능할 거예요

 

 

 

 

 

 

 

'좋은음악 모음 > 임태경' 카테고리의 다른 글

임태경 - summer time  (0) 2020.02.21
임태경 - A Question of Honor  (0) 2014.06.01
임태경 - Mattinata(아침의노래)  (0) 2012.10.05
임태경 - 재회  (0) 2012.10.05
임태경 - Bridge Over Troubled  (0) 2012.09.26
Posted by 샤롯처취

블로그 이미지
미스테리한 부분들을 파헤쳐본다
샤롯처취

태그목록

공지사항

Yesterday
Today
Total

달력

 « |  » 2024.9
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

최근에 올라온 글

최근에 달린 댓글

글 보관함